У организацији Савеза пољопривредних инжењера и техничара Србије, 24. маја 2010. година, са почетком у 12 часова, биће одржано предавање на тему: Анализа потрошачеве перцепције квалитета производа: Цасе Студy - Говеђе месо.
Предавач: Др Марија Бановић, Постодоцтортал Ресеарцхер, Департмент оф Анимал Продуцтион анд Фоод Сафетy (ДПАСА), Фацултy оф Ветеринарy Медицине (ФМВ),Тецхницал Университy оф Лисбон (УТЛ), Португал.
Потрошачи су они који одлучују - где, када и шта да купе или не купе и који је производ доброг, а који лошег квалитета. Стога, добро познавање понашања потрошача, то јест, шта је заправо квалитет за потрошача, које информације су битне за формирање очекивања о добром квалитету производа и колико ово утиче на перцепцију квалитета током конзумирања производа, лежи у основи успешног маркетинга. Циљ овог семинара је да покаже како потрошачи перципирају квалитет производа и главне факторе који утичу на овај процес на примеру студије из Португала о свежем говеђем месу. Теоријске и методолошке основе о перцепцији квалитета производа ће бити представљене и перцепција квалитета говеђег меса анализирана кроз интегративни приступ пре и после куповине производа. Генерално, сврха овог семинара је да укаже на све већу потребу и интересовање за истраживањем потрошачеве перцепције квалитета производа.
Резултати студије из Португала показују да брендирање представља важан утицајни чинилац у потрошачевој перцепцији квалитета производа, који утиче не само како потрошачи виде генерални квалитет прозвода, већ како виде и друге атрибуте/карактеристике производа. Начин узгоја стоке је такође значајан фактор који утиче на перцепцију квалитета производа, где потрошачи виде месо од стоке узгајане на традиционалан начин као месо бољег квалитета.
Предавање се одржава у сали на ИИИ спрату Дома инжењера "Никола Тесла", Кнеза Милоша 9, Београд.
Улаз слободан.